Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

λάιβ ιν γκρις

Ακολουθεί κείμενο κλασσικής ελληνικής γκρίνιας και δυσπιστίας

Εν αναμονή για το χειρότερο RockWave- ή μάλλον NotSoRockWave- των τελευταίων ετών σκεφτόμουν πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να διοργανώσεις ένα αξιοπρεπές φεστιβάλ στην καημένη Ελλάδα. Αν κρίνω από τα αποτελέσματα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο. Τι είναι αυτό το χάλι φέτος;
Rockwave; Κλάφτα Χαράλαμπε. Κάθε πέρσι και καλύτερα. Μα είναι line up αυτό; Οκ, ψήνομαι να δω Black Eyed Peas, και οι Ska-P δεν με χαλάν. Αλλά που είναι η rock; Μου βάζεις Fat Boy Slim και Faithless και μαλακίες. Και μου πετάς και ένα John Garcia plays Kyuss για το ξεκάρφωμα. Ε όχι ρε φίλε, δε θα σου τα σκάσω φέτος.
Αλλά θα μου πεις, υπάρχει και το Ejekt. Το οποίο έχει ωραία ονόματα (και) φέτος. Αλλά μιλάμε για φεστιβάλ. Το Ejekt φέτος είναι μία μέρα με πέντε ονόματα. Ακόμα και αν δύο από αυτά είναι οι Faith No More και οι Bad Religion, δεν μπορώ να εντυπωσιαστώ σόρυ.
Ακόμα και στο Sonisphere που θα μας φέρει την Big 4(Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax), το σύνολο των συγκροτημάτων είναι πολύ φτωχό σε σχέση με τα αντίστοιχα Sonisphere των άλλων χωρών. Και δε σου μιλάω για Αγγλία. Σου μιλάω για Βουλγαρία. Για γαμημένη Βουλγαρία!! Alice in Chains θες; Rammstein θες; Ακόμα και manowar έχω, για το αστείο της υπόθεσης. Και γιατί να μην πάω εγώ στη Βουλγαρία, να δώσω 150 ευρώ για δύο μέρες και να είμαι και άρχοντας. Ε θα είμαι χαζός να μην πάω.
Και επανέρχομαι στην αρχική μου σκέψη και λέω: Είναι τόσο δύσκολο πια να γίνει καλό και όχι πανάκριβο μουσικό γεγονός στην Ελλάδα; Πες ότι είμαι διοργανωτής δηλαδή. Και κάνω ένα φεστιβάλ τύπου Rockwave ας πούμε. Και κάνω την πρώτη μέρα grunge. Alice in Chains- Soundgarden- Pearl Jam και από πίσω δυο ελληνικά, όπως Poem και Ink. Και τη δεύτερη μέρα southern. Γιατί αυτά ακούγονται στην Ελλάδα (τι ακούγονται δηλαδή, έχουμε τόσο μεγάλη σκηνή που έχουμε γίνει Tennessee!) Down- Black Label Society-Black Stone Cherry μαζί με τους δικούς μας Planet of Zeus και τους Bulldoza. Ε και την τρίτη μέρα μαζεύω όλα τα συγκροτήματα που έχουν πέραση στην Ελλάδα. Placebo και James και Gogol Bordello και έχω βγάλει τα λεφτά μου για όλο το φεστιβάλ. Άμα έρθει και κάνας Manu Chao έχω χεστεί και στο χρήμα.
Ε τόσο δύσκολο είναι πια;


4 σχόλια:

  1. Οι Black Eyed Peas είναι Rock. Ή απλά θα ήθελα να είναι Rock. Τέλος πάντων, αν τους ξαναπιάσεις στο στόμα θα έχεις να κάνεις με τον σκύλο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ennoeitai oti the Black Eyed Peas rock!
    kai ennoeitai perissotero oti Fergie rocks!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nai k ego leo fetos na min pao...aidia katantise!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. telika to m.... ektws apo karavi sernei k festival!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή