Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Malakia Happens!

Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τι λέξη “μαλακία”; Εμένα προσωπικά μου έρχεται στο μυαλό η μεγαλύτερη μαλακία που έχω κάνει στη ζωή μου. Βασικά επειδή έχω κάνει πολλές που δεν μπορώ να πω με σιγουριά, ποια ξεπερνάει ποια σε βλακεία. Μου έρχονται ταυτόχρονα περισσότερες από μία...

Όλοι έχουμε κάνει μαλακίες, μεγαλύτερες ή μικρότερες, κακά τα ψέματα είναι μέρος της ζωής. Το θέμα δεν είναι να τις αποφεύγουμε, το θέμα είναι να μαθαίνουμε από αυτές. Αυτό που έλεγε η μάνα μου πάντα “τα παθήματα μαθήματα”. Για παράδειγμα ανακαλύπτοντας τη φωτιά, δεν είχες πάντα απορία τι θα γίνει αν ρίξεις οινόπνευμα στο χέρι σου και το ανάψεις; Όχι; Δεν πειράζει, θα σου πω τη συνέχεια anyway. Αν και μπορώ να πω ότι σου αρέσει να πειραματίζεσαι και να ανακαλύπτεις πράγματα μόνος σου και δεν πιστεύεις ότι σου λένε, κάτι που είναι υπέρ σου, το να κάνεις λοιπόν κάτι τέτοιο σίγουρα δεν είναι ότι πιο έξυπνο έχεις κάνει στη ζωή σου... Αλλά αυτό που θα είναι ακόμα πιο ηλίθιο θα είναι μερικά χρόνια μετά να ξεχάσεις τα αποτελέσματα του πειράματος και να θελήσεις να το επαναλάβεις...

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω άτομα που λένε ότι ποτέ δεν μετανιώνουν για ότι έχουν κάνει. Ρε φίλε, όλοι έχουμε κάνει μαλακίες στη ζωή μας και δεν είναι κακό να μετανιώνουμε γι αυτές. Όπως όταν ήμουν μικρός και όλοι παραπονιόταν ότι κάποια στιγμή πόνεσαν από ένα χτύπημα στους όρχεις τους στα αρχίδια τους. Εγώ επειδή δεν είχα βιώσει κάτι παρόμοιο, ζήτησα από έναν φίλο μου να μου ρίξει μια κλωτσιά στα αρχίδια (!) για να δω αν οι φήμες είναι αληθινές και... Εντάξει ήμουν επιεικώς ηλίθιος όταν το ζήτησα αυτό και έκατσα και έφαγα μια κλωτσιά με την θέληση μου... Αλλά θα ήμουν ακόμα πιο ηλίθιος αν μετά έλεγα, “όχι δεν το μετανιώνω, ήταν επιλογή μου”.



You are welcome!


Για όλους αυτούς που έκαναν κάποια στιγμή μαλακία, ενώ είχαν πιει και μέτα χρησιμοποίησαν την ατακάρα “είχα πιει δεν ήξερα τι έκανα”. Μια χαρά ήξερες τι έκανες, απλά είχες πιει Όπως λέω πάντα, όταν πίνουμε βγάζουμε τον πραγματικό μας εαυτό, οπότε αν ντρέπεσαι για αυτά που κάνεις πιωμένος, ένα είναι σίγουρο έχεις σοβαρά issues. Ωστόσο θα μπορούσα να το δεχτώ αν είχες να μεθύσεις 5 χρόνια και έκανες κάτι απρόβλεπτο ακόμα και για τον εαυτό σου και το μετάνιωνες. Αλλά αν μεθάς κάθε βδομάδα, μάλλον καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι είναι γελοίο να χρησιμοποιείς κάθε φορά αυτή τη δικαιολογία. Αν σε βλέπω κάθε μέρα ούτε λίγο, ούτε πολύ, μου ζητάς μία στις εφτά μέρες να μην ασκούμε καμία κρίση πάνω σου για τις μαλακίες που κάνεις. Ακόμη αμφιβάλλεις για τα επιχειρήματα μου; Οκ, μπορείς να το τεστάρεις μόνος σου αν αυτή η δικαιολογία είναι γενικά αποδεκτή. Πήγαινε σε ένα μαγαζί, πιες όλη τους την κάβα, γίνε “ζάντα” και ξεκίνα να χουφτώνεις όλους τους κώλους σε απόσταση βολής από σένα. Όταν θα ρθουν οι μπράβοι να σε σπάσουν στο ξύλο ή να σε πετάξουν έξω (αν είσαι τυχερός), χρησιμοποίησε τη δικαιολογιούλα σου “ρε παιδιά συγνώμη, είμαι μεθυσμένος”. Πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν θα τους πείσεις...

Κάγκουρες, σε όλη σας τη ζωή κάνετε μαλακίες για να μας ενοχλείτε. Όχι μόνο δεν μετανιώνετε για αυτές, αλλά τις επαναλαμβάνετε περήφανα. Γι αυτό θα συνεχίσω να σας κράζω στα άρθρα μου. Θα χρησιμοποιήσω για άλλη μια φορά το αγαπημένο μου παράδειγμα, όταν κυκλοφορείτε με το μηχανάκι σας χωρίς εξάτμιση, για να τραβήξετε την προσοχή μας με τον θόρυβο που προκαλείτε. Όλοι στο δρόμο σας βρίζουν και η τροχαία σας κόβει πρόστιμα, θα έλεγα και για τη ρύπανση που προκαλείτε, αλλά κάτι μου λέει ότι το περιβάλλον το έχετε γραμμένο. Εσείς τι κάνετε λοιπόν για όλα αυτά; Συνεχίζετε αμετανόητα να κυκλοφορείτε χωρίς εξάτμιση. Ωριμότητα, όχι αστεία...

Όλοι θα κάνουμε μαλακίες στη ζωή μας και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό κακό, καθώς όλες έχουν κάτι να μας διδάξουν και κάποιες από αυτές θα είναι οι πιο αστείες ιστορίες που θα έχεις να συζητάς με τους φίλους σου ή αν είσαι πιο ρομαντικός να διηγείσαι στα εγγόνια σου όταν γεράσεις. Ωστόσο για να συνεχίσουν να μην είναι κακές και να παραμείνουν αστείες, θα πρέπει να είσαι έτοιμος να διδαχτείς από αυτές. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού λέγαν οι αρχαίοι, διάλεξε λοιπόν τι θες να είσαι...


3 σχόλια:

  1. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και πρέπει να μαστε περίφανοι για τα λάθη μας, γιατί φανερώνουν ενα κομμάτι της ψυχοσύνθεσης μας... Όταν πάψουμε να ντρεπόμαστε για πράγματα που κάναμε (που προφανώς "μετανιώσαμε") τότε θα συμφιλιωθούμε με τον εαυτό μας και θα έρθουμε πιο κοντά στην πνευματική ολοκλήρωση... Δηλαδή ναι μεν θα έχουμε καταδικάσει κάποιες πράξεις μας, αλλά να μαστε περίφανοι που κάναμε αυτές τις μαλακίες και διδαχτήκαμε για πάντα...

    Υ.Γ: Θάνατος στους κάγκουρες με πειραγμένες εξατμίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαφωνήσω μαζί σου εκεί που λες ότι όταν πίνουμε βγάζουμε τον πραγματικό μας εαυτό, πολύ απλά γιατί τότε δεν έχουμε αναστολές. Οι οποίες όπως και να το κάνουμε είναι μέρος του χαρακτήρα μας και συμπληρώνουν τον πραγματικό μας εαυτό.. Οπότε αν δεν μετανιώνεις για τις μαλακίες που κάνεις μεθυσμένος, ίσως πρέπει να σταματήσεις να πίνεις.. Just my 2 cents.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxa ela kia edo na mou rixeis mia klotsa sta arxidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή